Ricoh Magazine

Ricoh on suuri kansainvälinen monialayritys. Suunnittelimme Ricoh Finlandille asiakaslehden ja toteutimme sen sisällön. Lehti on niin sanottu kääntölehti, jonka puolet on nimetty Ricohin slogania mukaillen "Imagine" ja "Change". Työhön sisältyi konseptointi, graafinen suunnittelu, taitto, valokuvaus, kuvankäsittely, haastattelut ja kirjoittaminen.

"Saimme asiakaslehden avulla suoraan useita uusia kauppoja. Lehden toteutus oli Ricohin kannalta helppo, eikä meidän tarvinnut jumpata sen eteen."
Harri Salokangas, markkinointijohtaja

Katso myös

Infra
Markkinointikampanja
Valtakunnansovittelijan toimisto
Visuaalinen ilme
Arctic Aihki
Visuaalinen ilme
Työ- ja elinkeinoministeriö
Visuaalinen ilme
Verhoomo Sorsa
Visuaalinen ilme
Lönnberg
Tuotteistaminen
Lönnberg
Visuaalinen ilme
Kruunu Herkku
Visuaalinen ilme
Ricoh Magazine 3
Referenssimarkkinointi
Gluto
Brändikuvat
Takaisin ylös